Hocam isim gözükmez ama her kurumun hukuk soruşturma bölümü vardır. O bölümün personelleri görebilir ve şikayet edilen kişinin orada adamı varsa o bölümdeki çalışan söyleyebilir.. Ağzı sıkıysa söylemez normalde söylememesi lazım zaten doğru olan budur