Hocam bu konu aşırı canımı sıkıyor. Neredeyse tüm işveren platformları böyle hatta bundan ziyade işe girmeye kalkıştığında girdiğin işte dahi aynı ayrımcılığı yaşıyorsun. Bunu desen bile asla kabul ettiremezsin. 100 ilan varsa 95'i kadın eleman arayışında Kalan %5'i de zaten kadınların yapabileceği işler değil ve çoğu arkaplan işleri. Anlayacağın her şeyi normalleştire normalleştire sistem bizi bu hale getirdi.