Hocam sence Türkiye'de futbol sahadamı kazanılıyor ?
Yıllarca Ali Koç ben varken Fenerbahçe'yi şampiyon yapmazlar dedi dikkat et, olamayız demedi. YAPMAZLAR DEDİ ve Yapmadılar, O gitti Sadettin Saran Geldi adamı bel altından vurdular feleğini şaştı.
Şu anda iktidara bile parmak sallayacak bir lider dikkat et başkan demiyorum, bir lidere ihtiyaç vardı ve olması gereken oldu.
İnşallah eski diktatörlüğü devam ediyordur...
Onun sayesinde Fenerbahçe 2011 yılına kadar dünyanın en zengin 10-20 kulübü arasındaydı, gs'li yöneticiler bile o dönemlerde Fenerbahçe bizden çok ilerde diyordu.
Sonra ne oldu önce onu aldılar, sonrada Fenerbahçe'yi aldılar.
Erdoğan Fenerbahçeli lafları falan hepsi boş.
Bu ülkede herşeyin en büyük lobisi var. Lobisi güçlü olan kazanır.