Hocam Saran'ın gitmesi hataydı sahip çıkılmadı adama. Bu saatten sonra Hakan Safi ya da Aziz Yıldırım fark etmez. İkisi de kötü adaydı çünkü. Eski Aziz Yıldırım karizması şu anda yok.Yaşlandı da. Bu saaten sonra eleştirmekten ziyade iyi şeyler yapmasını bekleyeceğiz. Umarım iyi teknik direktör ve futbolcu tercihleri yapar ve iyi bir yönetim kadrosu kurar. Fenerbahçe'deki en büyük sıkını şu anda yönetimsizlik. Eğer bunu çözerse, kenetlenme ve başarı da gelir. Hayırlı olsun yeni dönem. O sene bu sene inşallah