Şu an bazı şeyler için çok erken. Siyaset bu kadar futbolun içindeyken gelebilecek en iyi alternatif olabilir.
Bu adamı başarılı bulanlar var. Hangi mantıkla oluyor bu anlamıyorum. 20 sene başkanlık yapmış 6 şampiyonluk yaşamış biri nasıl başarılı olabilir. Dursun Özbek bile kısa süre başkanlık yapmasına rağmen hemen hemen aynı olabilir sayılar. Ayrıca tarihin en çok şampiyonluk gören Fenerbahçe başkanı olduğu için sanırım bu düşüncede millet. Kötünün iyisi dersin ancak başarılı diyemem. Diğer Fenerbahçe başkanları çok mu iyi? Elbette hayır ama bu onun iyi bir başkan olduğunu göstermez.