Ne yazık ki bunu iyi bir Fenerbahçeli olarak tüm samimiyetimle söylüyorum ki Fenerbahçe bu saatten sonra ıslah olmaz. Fenerbahçe şuan da bölünmüş durumda kadro kalitesi ile bi yerlere gelmeye çalıştı bu zamana kadar. Kadrosu hâlâ çok iyi. Fenerbahçe kongre üyeleri öyle bir başkan seçti ki asla taraftarı dinlemez diktatör birini seçti. Yıl olmuş 2026 günümüz futbolunda teknik direktörün ne kadar önemli olduğu herkesçe malûm gel gelelim bizim diktatör başkanımız düne kadar bile ben hocaya karışacağım soyunma odasına gireceğim bunu ancak Aykut hoca ya yaparım demesine rağmen bizim üyelerimiz kendisini uygun görmüştür. Bana göre elle tutulur gözle görülür hiç bir tutarlılık yok. He hakan safi mi olsun en azından bi denerdik sonuçta yapılması zor ama güzel vaatleri vardı. En azından bildiğimiz olacakların önüne geçerdik. Bunu niye anlatıyorum sosyal medya üzerinden gördüğüm kadarıyla bizim taraftar ikiye hatta üçe hatta 4 e bile bölünmüş olabilir. Ben Fenerbahçeyi bıraktım demeyen mi kaldı dersin maçlara gitmem diyen mi forma almam diyen mi dersin. Saydiriyor millet. Bazıları da seçimden önce Hakan Safiyi kötüleyen vaatlerine inanmayan bir çok taraftar görünümlü güruh adamdan anlaştığı oyuncuların parasını ödeyip kulübe hediye etmesini istiyor. İnanın bunu bende çok isterim Fenerbahçe başarılı olacaksa hediye etsin isterim. Bu ayrışma bana da mı bulaştı bilmiyorum çünkü seçimden önce adama demedikkerini bırakmadılar şimdi de dilencilik yapıyorlar beni bile sinir etti bu durum. Siz ne düşünüyorsunuz insan gibi tartışalım özellikle Aziz Yıldırımın başkan seçilmesini doğru bulanlar yada benimle aynı görüşte olup eklemek istedikleriniz varsa buyrun konuşalım.