vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amerikada IRS hesabından çekiyor vergiyi sen daha doğru düzgün beyan edemeden, bir yakınım amerikada şirketi var adam gitti dubaiden ev alıp şirketini oraya taşıdı, dubaiyi araştırın derim ben ciddi ciddi düşünmeye başladım vergi fırsatları var şuanda.
aynı şekilde estonya'da avantajlı hocam oraya'da bir bakın derim