cama uygulaması kolay mı hocam?
Yani çok kolay diyemem ama zorda diyemem, ufak tefek baloncuklar oldu onlarıda iğne ile patlattım. Zaten dışarıdan çok belli olmuyor ama perdesiz oturacaksınız veya oturuyorsanız kozmetik açıdan belki hoş olmayabilir. Eviniz 1. veya 2. kattaysa dışarıdanda kozmetik olarak hoş görünmeyebilir ama yüksek katlı bir binada oturuyorsanız hiç belli dahi olmaz.