uzman365 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hesabı ben açmak istiyorum fakat aklımda birkaç soru vardı, acaba sorar hakkında bir bilginiz var mıydı?

Sorularım:
- Admobdan elde edilecek gelirler için sigorta ödemesi yapmak zorunda mıyım? Yani
Mobil Cihaz Uygulama Geliştiriciliği İstisnası gibi bir belge alınabilir mi?
- Play console ve Admob kaynım adına fakat ödemeleri kardeşim adına almam mümkün mü?
Selamlar Admobdan gelirler için sigorta ödemesi yapmak zorunda değilsiniz istisna belgesi almanız yeterli olacaktır. (kazanç yüksek ise değişkenlik gösterebilir)
İstediğiniz kişinin adına kazandığınız tutarı çekebilirsiniz bu bir yabancı kişide olabilir kardeşinizin adınıda olabilir.