Hocam hesabı ben açmak istiyorum fakat aklımda birkaç soru vardı, acaba sorar hakkında bir bilginiz var mıydı?
Sorularım:
- Admobdan elde edilecek gelirler için sigorta ödemesi yapmak zorunda mıyım? Yani
Mobil Cihaz Uygulama Geliştiriciliği İstisnası gibi bir belge alınabilir mi?
- Play console ve Admob kaynım adına fakat ödemeleri kardeşim adına almam mümkün mü?