Slm arkadaşlar 2020 de adıma bir play console hesabı açmıştım. Kovid ile ilgili bir uygulama yayınladım, politika ihlali diye bana e-posta göndermişler ama görmedim, sonra hesap kapandı. Daha sonra eşim adına açtım o da kapandı, babam adına açtım oda kapandı, böyle olunca bende uygulama işini bırakmıştım. Şimdi sahalara yeniden dönmeyi düşünüyorum bu nedenle bir kaç sorum olacak, bilgisi olanlar yönlendirirse sevinirim.

Not: Uygulama işine 2020 de başladım ve birkaç içinde bıraktım.

Yaptıklarım:
- 2024 te sıfırdan bir bilgisayar dizdim böylece farklı bir PC olmuş oluyor.
- Bu ay içinde yeni bir hat aldım, yeni bir telefonun ve ipadim var.
- Kaynım adına play console hesabını açmayı düşünüyorum.

Sorularım:
- Admobdan elde edilecek gelirler için sigorta ödemesi yapmak zorunda mıyım? Yani
Mobil Cihaz Uygulama Geliştiriciliği İstisnası gibi bir belge alınabilir mi?
- Play console ve Admob kaynım adına fakat ödemeleri kardeşim adına almam mümkün mü?