Geçen seneydi galiba bi açık arttırmaya katıldım benden sonra teklif geldi bende başka bir konudan aynı ürünü buldum aldım süre bitince üye yazdı size kaldı diye benden sonra teklif geldi bende başka yerden temin ettim dedim siz fiyat yükseltmek için yaptınız son teklif verende almadı dedi şikayet edeceğim dedi git birde selamımı yaz dedim kendi haksız konu falan da açmadı galiba. 2 hafta önce bir açık arttırmaya katıldım akıllı adam dönüş yaptı sizden sonra şu teklif geldi sizde almak istermisiniz bu fiyata dedi ihtiyacım vardı aldım. Bu foruma ilk geldiğimde anlayış ve yardımlaşma vardı onları geçtik kimsenin kimseye tahammülü kalmadı hocam onun için cebinizde duracak paranız, acil durumunuzda olabilir ama o an ticaret yapacaksanız ona göre hareket edeceksiniz