Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne konuda haksızım? Hangi tarafı savundum? KONUYU OKU
Bu toplumda senin gibi insanlarla birlikte yaşadığıma üzülüyorum, haksızlığını kendine hak olarak görüp, birde burada bu absürt duygu dünyana taraftar araman bize trajikomik geliyor ama sana hala normal geliyor, 1 kişi uyarıyor yok, 5 kişi uyarıyor yok, demekki laftan anlamıyorsun ki herkese konuyu oku diyorsun.

İdrak terazin şaşmış, hayata ve konulara tamamen bambaşka bir pencereden bakıyorsun sanırım, ya psikolojik bir rahatsızlık yada akli bir sorun olabilir, eğer öyleyse geçmiş olsun, aksi taktirde davranış ve sözlerinde tutarlılık göremedim.