tinyteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankayı aradım şimdi provizyona düşmesi bekleniyormuş hocam yarın harcama itirazı ile birlikte iptal edilecek kart premium vs almadım hiç hocam dediğim gibi olay store vs aboneliğimde yoktu .s
geçmiş olsun hocam. aklınızda olsun internetten alışveriş falan yaparsanız ya aç kapa yapın kartı ya da sanal kart kullanın.