IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Notere gitmeniz lazım hocam ( yanlışsam düzeltsin bir avukat arkadaş)
araştırdığıma göre notersiz kanunen geçerli senette oluyormuş.