Valla bir kaç senedir vodafone kullanıyorum net vs hepsi bol ama çoğu yerde çekmiyor. Kurbanda köyde falan hep sıkıntılıydı. Turkcell yaylada falan daha iyi çekiyor. İstanbula gelirken yollarda falan da çekmiyordu. Açıkçası çöp hiç geçme. Çekim konusunda Turkcell hepsinden iyi. Ama yolma konusunda hepsi aynıdır