xmandalorian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her seferinde cache miss yapıyorsunuz ondan limitiniz yetmiyor web üzerinden mi kullanıyorsunuz claudeyi ?
Claude code üzerinden kullanıyorum. Her seferinde yeni sohbet mi başlatılması gerekiyor