Max 6.25x nasıl yetmiyor çok merak ettim kullanım sıklığınız nedir? Hep varolan sohbetlerle mi devam ediyorsunuz ?
Evet var olan sohbetlerle devam ediyorum.
Forumdan 50 liraya sınırsız claude kullanıyorum.
Kendi sisteminizde de onu mu kullanıyorsunuz