Eski bir çalışanım kapanan şirketimin adını kullanarak iş yapmaya devam etmiş müşteri fatura istemiş kesemeyince müşteri şüphelenip araştırıp beni bulup arıyor ve şirketin kapandığını konuştuğu kişinin eski bir çalışanım olduğunu gidip mahkemede hakkını araması gerektiğini belirttim. Sonra bu kişi gitmiş şikayet var platformunda mesajlarla birlikte şikayet konusu açmış ve bu yazdıklarımızıda eklemiş bende şikayete itiraz ettim konuşmalarda görüldüğü üzere şirketimiz kapanmıştır bu olayın şirketimiz ile hiç bir alakası yoktur diye yazdım ve şirketimin kapanmış dahi olsa böyle bir olay ile anılmasını istemiyorum dememe rağmen itirazıma ret vermiştir ve hala bu şikayet şirket profilinde görünmekte.

Özetle parayı verirsen şikayetleri doğru bile olsa yayınlamıyorlar ve öncelik verip ilgileniyorlar, vermezsen yalan dolan şikayetleri bile yayınlayıp itirazda etsen kaldırmıyorlar ticaret ahlakından yoksun bir firma kesinlikle işini hakkıyla yapmıyor para ödersen şikayetlerin göz ardı edilebiliyor