https://www.sikayetvar.com/birarabam...-teslim-talebi

şikayeti birevim diye açtım, araba ile konunun zerre alakası yok, hatta şikayeti sildim tekrar oluşturdum, birevim de şikayet görünmesin diye şikayet birarabam diye alt kuruluşta gösteriliyor, buna anlam veremedim, böylle bir şey ile karşılaşan oldu mu?