konu dışı ama memnun musunuz ltsc den
evet, memnunum. r7 1700x eski bir sistemim var, w11 pro fazla ram tüketimi ve donma problemlerinden dolayı denedim ve bundan sonra normale geçmeyi düşünmüyorum iyi bir sisteme sahip olsamda açıkcası. Öncesinde linux dağıtımlarını denedim fakat çalışmamı çok etkilediği ve uyumlu olmadığı için vazgeçtim.