yav 10 tane yanıt atmışsın konu sahibi senin yarın kadar yazmamış bi sus be adam en haklı sensin yeter be kardeşim ya
kardeşim konuda tek problem sensin konuyu kirletme benimle uğraşmayıda bırak faydalı işler yap ben sana yazmıyorum her konumda her mesaj attığım konuda gelip olay çıkarmak için alıntılayıp yazıyorsun bu yaptığın bir değil iki değil
KİMSE KİMSEYİ SEVMEK ZORUNDA DEĞİL SAYGI DUYMAK ZORUNDA