obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceden izledim tabi izlemedim demedim sonrasında bıraktım kardeşim tod da yayın kaliteli zaten ama bu kod satanlardan aldıysan 720 p olarak geliyor onlar
yav 10 tane yanıt atmışsın konu sahibi senin yarın kadar yazmamış bi sus be adam en haklı sensin yeter be kardeşim ya