Bunun için çok fazla konu açıldı. Ben yine de özetleyeyim.
Sektörün lideri Claud.
Tüm özellik toplamlarında sektörün lideri chartgbt 5.5
Artık gemini'yi listeye sokmuyorum bile. Son model olan 3.5 flash modeli dahi hiç bir işe yaramıyor.
Ucuz olsun istersen eğer , chatgbt'nin 200 dolarlık paketini alabilirsin ( 20X kullanım hakkı veriyor ) . Totalde pahalı gibi görünsede çok ucuz. Claud' zaten uçmuş gitmiş.
Ama benim zamanım var. bir eksik olsun benim olsun dersen de antigravity alabiirsin. ufak ufak takılırsın.
Ekleme: antigravity'de xcode ve android studioda anlık olarak çalıştırır. Bilgisayar yönetmede çok iyidir.
Aslında ChatGPT bus hesaplar patladıktan sonra kararsız kaldım + son zamanlar da baya alakasız şeyler yapmaya başladı diye codex bi tık kendinden soğuttu diyeyim hocam + Codex Xcode bağımlı şekilde çalışıp hiç yormuyordu diğer aileri test etmedim nerdeyse bitmiş projeyi de diğer ai lerle çöp etmek istemiyorum siz ne önerirsiniz proje swift ile yazıldı react ile admin yazılım firebaseye kurulacak birde uygulama da güvenlik açığı var mı yok mu test ettireceğim