Hepsine katılıyorum hocam. Gerçekten güzel iş çıkardığında sözlü olarak da övüyorum, ankette de iyi seçim yapıyorum. Ama basit işlerde bile zorluk çıkardığında en kötü dereceyi verdiğimde oldu. Öyle olduğunda konuşmayı paylaşma izni istiyor. Onu da paylaşıyorum.
Bende de tam tersi, elimden geldiğince az veri alsınlar diye hep reddediyorum.
Bu durumu bir test edeceğim bakalım. teşekkürler