lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımda bir şey var ama kanıtlaması zor
Size de kodlama yaparken anket çıkıyor mu? eğer çıkıyorsa ne yanıt veriyor musunuz?
Bence anketlere katılmadığımız zaman kasıtlı olarak yavaşlatıyorlar gibi düşünüyorum.
Hepsine katılıyorum hocam. Gerçekten güzel iş çıkardığında sözlü olarak da övüyorum, ankette de iyi seçim yapıyorum. Ama basit işlerde bile zorluk çıkardığında en kötü dereceyi verdiğimde oldu. Öyle olduğunda konuşmayı paylaşma izni istiyor. Onu da paylaşıyorum.