Aklımda bir şey var ama kanıtlaması zor
Size de kodlama yaparken anket çıkıyor mu? eğer çıkıyorsa ne yanıt veriyor musunuz?
Bence anketlere katılmadığımız zaman kasıtlı olarak yavaşlatıyorlar gibi düşünüyorum.