Var mı gelişme hocam? opus 4.7ye dönmek istemiyorum ama bu hız da süründürüyor
Aynı günün akşamı güncelleme geldi hocam. Tüm haklar da sıfırlanmıştı akşam 20.35 gibiydi. Sizde sorun hala devam ediyor mu? kullandığınız sürüm nedir? şu an bende sorun yok