İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şey anlamadım D:
Hocam elimde var güzel atayım yarın bakın bakim.
Sahip olduğun alan adlarını konuya bırakıyorsun, yorumluyorum. Konsept bu.