İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucuların çoğu gider.
Gelecek yıllarda Güneş'te güçlü bir patlama bekliyorum. Bu olursa teknoloji tamamen resetlenecek. Gerçek hayatlar yaşamaya başlayacağız.