Tenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Format hakkının parayla satıldığını sadece Türkiye'de gördüm :/
Oda bir şeymi, 20-25 gb trafik tükettikten sonra 100 mbps hattı limitleyen firmacıklar var.