ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kotayı tüketmişsinizdir hocam.
Kotayı epey azalttılar
Kota sıfır. Başlamadı bile. 3 farklı hesap da aynı çalışmıyor nedense