Merhaba hocam. Bu aslında youtubede sürekli vardı ama bu aralar bu biraz daha fazla olmaya başladı. Youtube'yi bir işveren gibi düşünün yeni işe aldığı birine genelde yüksekten para ödemek istemezsiniz aslında aynı mantık. Tabi ki ilk aylarında 150-200k kazandıran kanallarım da oldu ama bu genelde politika içerikleri için geçerli. Youtube ile ilgili her şey geminiye geçtiğinden beri pk açılışından sonra izlenmeler dibe çakılıyor. Bizim anladığımız kadarıyla biraz başta anlattığım işveren olayını daha fazla uzattılar. Tavsiyem bundan sonraki videolarınızı daha özen gösterip youtube'ye bu kanalda kalıcı olduğunuzu göstermektir.