Ben geçen indirimde çekiliş için almıştım o da işe yaradı

Herhangi bir ticaretim olmadığı için yenilemedim henüz, ama belli olmaz, sırf göstermelik olsa bile alabilirim güzel duruyor
Yakışır bi Rokito Diamond
İlk kez bir şey alamadım. Çünkü gerçekten iş yok. Piyasa çok durgun. Keşke akış olsa da hepimiz yararlansaydık
Ne iş yapıyorsunuz hocam