zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben geçen indirimde çekiliş için almıştım o da işe yaradı Herhangi bir ticaretim olmadığı için yenilemedim henüz, ama belli olmaz, sırf göstermelik olsa bile alabilirim güzel duruyor
Yakışır bi Rokito Diamond

globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk kez bir şey alamadım. Çünkü gerçekten iş yok. Piyasa çok durgun. Keşke akış olsa da hepimiz yararlansaydık
Ne iş yapıyorsunuz hocam