Normal olabiliyor hocam. Savcılığa verilen şikayetler aynı gün UYAP Vatandaşa düşmeyebiliyor. Önce müracaat evrakı olarak giriliyor, sonra savcıya tevzi edilip soruşturma numarası açılıyor. Dosya numarası oluştuktan sonra genelde görünmeye başlıyor.
Dolandırıcılık dosyalarında bazen yoğunluk nedeniyle birkaç hafta sürebiliyor. Ayrıca kısıtlılık/gizlilik kararı varsa dosya UYAPta görünmeyebiliyor veya detay açılmayabiliyor.