Critical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence almayın, hostingleri yavaş WISECP kullanacaksanızda sıkıntı çıkıyor. (Müşteriniz hosting satın alacaksa hatalarla karşılaşıyorsunuz.) Performanslı bir hosting değil yani, tabii bu benim yaşadığım deneyim.
Hocam sorununuz giderildi mi? Bende wisecp ile kullanmak için bayi xl paketi düşüyorum. Aydınlatırsanız sevinirim.
Yada başka bir sorun yaşayan varsa yaşadığı sorunu belirtirse mutlu olurum