Hocam haklısınız, her ne kadar otonom olursa olsun, içeriği basit düzeyde üretmekte, loop video çekiyor ( konu ile alakalı ), sadece yazı ve seslendirme ekliyor. Değerli yorum ve görüşünüz için teşekkür ederim.