merhaba. hocam dediğimi yanlış anlamanızı istemem şuan macten yazıyorum yeni geçtim bende kullanımı nasıl kolay öğrendiğiniz yer neresi video vs var mı ben zorlandım
yeni geçtiyseniz normal hocam, 1 aya kadar alışırsınız inanın bir daha da win laptop kullanmazsınız

bende ilk geçtiğimde çok zorlanmıştım ama alıştıktan/öğrendikten sonra inanılmaz kullanışlı. beni en çok cezbeden pil ömrü olmuştu. ayrıca servis desteği çok iyi. mag safe kablosundan şarj olmuyordu cihaz servise gönderdim içerisindeki tüm parçaları yeni/sıfırı ile değiştirip resmen sıfır cihaz gönderdiler. aynı şekilde iphone 16 pro max cihazımın ekranını düşürüp kırdım, şarj ve kamera sorunları yaşadım apple servis telefonu da komple sıfırlayıp gönderdi