merhaba. hocam dediğimi yanlış anlamanızı istemem şuan macten yazıyorum yeni geçtim bende kullanımı nasıl kolay öğrendiğiniz yer neresi video vs var mı ben zorlandım
Merhaba Hocam,
2021-2024 arası kullandım iş yerinin verdiği cihaz ile. Daha öncesinde Linux kullandığım için posix standartlarına alışkındım zaten. Bu yüzden öğrenme eğrim düşük oldu. Ama yinede işletim sistemi arayüzü büyük oranda kullanıcı dostu olduğu için kısa sürede alışıyorsunuz. Özellikle touchpad 3 parmak kullanımına alışınca şov yapmaya başlıyorsunuz.
Yeni geçtiğiniz için zorlanmanız doğal hocam, alıştıkça demek istediğimi anlayacaksınız.