Valla kardeşim doğrusunu söylemek gerekirse ayda 1-2 bir para değil. Onu kenara atmak yerine kendine yatırmanız şiddetle tavsiye ederim. Dil kursuna gidebilirsin, claude ve 1 2 ai daha alıp bir seyler geliştirebilirsin. Sağlam bir kurs alip kendini o konuda geliştirebilirsin. Emin ol bunlar sana daha fayda sağlayacaktır.