Merhabalar, Bayramınız Mübarek Olsun.
Tarayıcıda kod yazdırmak ilk başlarda çok daha makul görünebiliyor ancak proje ilerledikçe ya da daha komplike hale geldikçe tarayıcı tabanlı kodlamalar işin içinden çıkılmaz hale geliyor.
Visual Code (Cline, Roo Code, Claude Code eklentilerini kurarak) üstünden GLM5 (5.1), kimi2.5 (2.6), qwen3.6 (3.7) deepseek v4 pro gibi modelleri deneyebilirsiniz. Gayet iş gören modeller.
Herhangi bir konuda desteğe ihtiyacınız olur ise WhatsApp üstünden mesaj gönderebilirsiniz.