Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayram hazırlığı yapalım dedik ama marka tescil dosyaları yüksek diye tatil bize nasip olmadı diye dert yanıyoruz
Kolaylıklar dilerim hocam