Bir yandan müşteri bekliyoruz bir yandan Anthropic ile mailleşiyoruz bir yandan önceki günün mali hesaplamasını yapıyoruz R10 üyesine iş biter mi

yeter ki çalışmak istesin
Geldi king of claude
Hayırlı geceler forumda geziniyorum yardımımızın dokunabileceği konular varmı diye
Hayırlı geceler hocam, iyi forumlar