_Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orta kısım Allaha emanet gidiyor. İyi mi kötü mü çözemedim ben hocam. Hayırlı olsun.
Sağolun hocam ilerde düzeltiriz şuan öyle aşırı prof değil