Bu konudaki en büyük engel X algoritması. Pinterest'ten hatırlıyorsundur. Çoklu hesap, ip adresleri, belirli şablonda gönderiler... ya shadowbanla ya da kalıcı banlanmayla sonuçlanıyor. Bu tür fikirler heyecan verici. Ama bu tür kısıtlamalar önümüzde engel. Global için X yerine reddit daha başarılı olabilir. Tümünün spam algoritmalarını aşmak zor. Eskiden her şeyi kolayca hackler ve suistimal edebilirdik. Artık açıklar çok daha az ve zorlu. Zaman değişti, biz eskidik.