Mansur yavaşın sessiz olduğunu nereden çıkardınız.
Adamın açıklamaları var. Kalkıp istanbula gitmedi diye sessiz kaldı diyorsanız , Mansur yavaş hiç bir olaya karışmıyor zaten. KK varken'de hiç bir olaya karışmadı.

KK mansur yavaşı aday yapsa ne olur , aday yaptıktan sonra kaybetmesi için gerekeni yapar. İtibarını onurunu hiç ederler adamın.
Mansur yavaşın Aklı varsa böyle bir şeye alet olmaz zaten.

Ayrıca , KK'nun başında olduğu CHP'ye kimse oy vermez.