Tükenmişlik sendromu bu yüzden var hocam. Amaç ve hedef yoksa gerçekten zevk alacak bi kadınlar kalıyor geriye o da belli bir zaman sonra bitiyor tabi. Günümüzde sırf bu sebepten intihar eden çok var. Özellikle gelişmiş ve dini inancı düşük Avrupa ülkelerinde.