Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz ne düşünüyorsunuz?
Sen yaşamak için çalışır, para biriktirebilirsen de hayattan zevk aldığın şeyleri yapmaya çalışırsın. Zenginlerin parası olduğu için zaten zamanı satın almışlardır, onların senin gibi çalışmaya ihtiyacı olmadığı için zamanının tümünü yapmak istediği yapmaktan haz aldığı şeyleri yaparak yaşarlar, yeterince açık umarım....