Güzel bir konuya değinmişsiniz.
Zengin değilim fakat amaçsızım ve amacı olup onun için çabalayan insanları gördükçe imreniyorum. Çünkü;yaşam hevesleri oluyor. Ulaşınca mutlu oluyorlar;ulaşamayınca da en azında mutsuz bir his oluşuyor.
Benim ise ne araba ne evlilik ne yurt dışı hevesim var. Mutlu değilim mutsuzum fakat bu mutsuzluk işin garip tarafı rahatsız da etmiyor.