Çoğu zaman beklenti, yolculuk varacağın yerden daha keyifli oluyor. Birde çağımızın laneti "doyumsuzluk" kapitalizm sağolsun insanların arzularını besleyip oradan besleniyor insan da dünyayı yese duymayacak bir varlık olduğu için buna kapılıyor.

Çözüm, diyojen gibi elindeki kötü şaraptan tad alırken uzatılan kaliteli şarabı reddetmekde olabilir çünkü kaliteli olanı tadarsan elindekinden soğuyabilirsin.

Yada pinky blinders' de tommy shelby'nin o kadar güce rağmen gidip hayvan dışkısı küreyerek nereden geldiğini kendine hatırlatarak bir nevi denge arayışı olabilir.

yolculuğun büyüsü yol bitene kadar Yeni yollar da çözüm olabilir